۱۳۹۴ فروردین ۱۲, چهارشنبه

سوتی ۴:ظلم و توهین به زنان در قرآن

مردان از زنان برترند (۲۲۸بقره)
پسر همانند دختر نیست (۳۶آل عمران)
ارث پسر ۲برابر دختر است (۱۱نسا)
مکرو حیلت زنان بزرگ است (۲۸و۳۳یوسف)
زنان سرکش را پند و اندرز دهید و اگر موثر واقع نشد از بستر آنان دوری کنید و آنان را شلاق بزنید (۳۴نسا)

 

قصاص کنید ولی زن در مقابل زن 
درباره کشته شدگان بر شما قصاص مقرر شد :بنده در مقابل بنده ،زن در برابر زن (۱۷۸بقره)
مثلی است که می گوید :چشم در مقابل چشم و قرآن هم می گوید :زن در مقابل زن 
یعنی اگر شما زن کسی را کشتید نباید شما را بکشند بلکه باید زنتان را بکشند جالب است شما خطا کرده اید و زنتان باید مجازات شود
 

۲۰ نظر:

  1. خخخخ پیداست تا دوم ابتدایی رو با صد تا تجدید رد کردی...شما اگه میخوای خودتو بزنی به اون راه، ما نمی زنیم!
    میگم میخوای بری بشمری ببینی قرآن چندبار گفته زن و در برابرش چندبار گفته مرد، بعدش بیایی بگی قرآن زن رو مسخره کرده؟!؟
    انقدر تیکه تیکش کردی که معلومه هر برداشتی بخوای میکنی...مردی بقیه آیات رو هم بذار...
    مثلاً "مکرو حیلت زنان بزرگ است (۲۸و۳۳یوسف)"...اگه دو کلاس سواد داشتی، قبل آیه رو میخوندی، می فهمیدی که این گفته عزیز مصر بوده...!
    البته من چندان امیدی ندارم که فکر کنی!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر من آیه رو تحریف کردم یا آیه قبل ربطی به آیه اشاره شده من داره درستش رو شما بگو
      در ضمن من همون اول وبلاگم گفتم که می خواستم آیات خوب قران رو هم بگم ولی وقتی دیدم ماله کشان اسلامی آیات هدایت گر قران رو رها کردن و گیر دادن به کوس شعرات معجزات علمی با خودم گفتم به من چه ربطی داره که این کارو بکنم امثال شما که خودتون رو واسه قران پاره می کنید برید قران رو بخونید و بدون کپی برداری از بقیه سایت ها آیات خوبش رو وبلاگ کنید

      حذف
    2. ا‌گه به صلاحیت قرآن باور داری چرا چنین چیزی رو توی گوگل سرچ کردی و اومدی وو این سایت؟

      حذف
    3. در ضمن اصلا اون خدایی که شما باور دارید چرا باید کتابش تناقض داشته باشه
      فکر کنم تو یک قارچ سمی (آخوند*) هستی

      حذف
  2. خخخ
    این دیگه خیلی جالبه
    حتما فردا هم میخواید بگید حضرت محمد(ص) صا پیغمبر نبوده
    .
    .
    .
    بعدشم این که چیز تازه ای نیس
    حضرت علی(ع) میفرمایند: الرجال قوامون علی انساؤ
    مردان بر زنان مقدمند

    پاسخحذف
  3. جالبه اینکه اسم خودش رو میذاره ایت الله که حرفاش طرفدار داشته باشه تو اگه ضد اسلامی چرا از نام اسلامی استفاده میکنی؟؟؟

    پاسخحذف
  4. بدبخت همه آیه هایی ک آوردی اگ قبل و بعدشو بیاری حالیت میشه ک داری گه میخوری...وپسر مثل دختر نیست حرف مادر مریمه ک میخواست پسرشو سرباز خداکنه و وقتی دید دختره گف دختر مث پسر نیس...بعدشم خدابهش میگه دخترتو ب بهترین وجه قبول میکنیم...ارث پدر ب پسر دوبرابره چون بار مالی خانواده ب عهده پسره...اون آیه شلاق نگفته اولا،ثانیا تنبیه جسمی مرحله آخره درمقابل زنی ک مال و اطلاعات شوهرشو بی اجازه انتقال میده...خیلی خری ما اونقدرام گاگول نیستیم ک ازتو بدبخت بیسواد کم بیاریم...

    پاسخحذف
  5. اگر ارث پسر ۲برابر دختره چون پسر خرج خونه می ده پس تکلیف زنانی که سرپرست خانواده هستند چیه؟
    در ضمن شلاق زدن زن اخلاقی نیست حالا شما تا صبح هم ماله کشی کن باز هم حرف من همینه تحت هیچ شرایطی شلاق زدن زن اخلاقی نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موافقم اینا زر میزننن ی توجیه ساده حالا ک اسلام انقد خوبه چرا وحشی ترین تمدن ها مربوط به اسلامه چرا کشورای مسلمون انقد بدبختو عقب موندن؟؟برید گمشید دیگم دینتونو ب رخ مردم بدبخت نکشید

      حذف
  6. عطا خودت رو خسته نکن عرب ها نسل اینا رو در زمان حمله به ایران کردند که اینا خودشون رو متعلق به اعراب میدونند درسته که تو ایران زندگی میکنند ولی در واقع زاییده و تولید شده عربند اینه که بایدم از هویت و کتاب مرخرفشون. و ملیتشون دفاع کنند عزیز من

    پاسخحذف
  7. عطا خودت رو خسته نکن عرب ها نسل اینا رو در زمان حمله به ایران کردند که اینا خودشون رو متعلق به اعراب میدونند درسته که تو ایران زندگی میکنند ولی در واقع زاییده و تولید شده عربند اینه که بایدم از هویت و کتاب مرخرفشون. و ملیتشون دفاع کنند عزیز من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه ایرانی نبود عرب هم نبود عزیزم عرب ها از کمر ما هستند میگی نه برو کص ننتو بو کن میبنی بو کیر ایرانی میده

      حذف
  8. به وبلاگ من هم سربزنید
    http://anal13.blogspot.com/

    پاسخحذف
  9. بیسوادی... بدجوری هم بیسوادی...
    برو یه مقدار مطالعه کن...

    پاسخحذف
  10. خب آخه احمق چرا باید بگه اونجا مرد و زن برابره فلان جا بگه مرد از زن برتر این یک تناقض دیگه

    پاسخحذف
  11. آقایون که سعی دارند خودشون رو گول بزنند بزن گمشن مگه نمیگن در دین اجباری نیست پس ک۳ ننت میای مزخرف میگی در ضمن اگه به قرآن اعتماد داشتی اینو سرچ نمیکردی🖕🖕

    پاسخحذف
  12. خب آخه احمق چرا باید بگه اونجا مرد و زن برابره فلان جا بگه مرد از زن برتر این یک تناقض دیگه

    پاسخحذف